sâmbătă, 19 aprilie 2008

St James Park - Newcastle

Cheers lads! Nu am mai scris de ceva zile pe aici din lipsa de timp dar acum e wekend si am apucat sa intru si eu pe aici dupa o zi lunga de plimbat prin Newcastle.
Pai sa incepem cu inceputul! Dimineata am fost la un tur de stadion pe St James Park. E ceva fenomenal. Ultimul scaun e situat undeva pe la etajul 9. Daca stadionul asta arata asa nici nu vreau sa ma gandesc cum e pe Emirates, Stanford Bridge, Anfield sau Old Trafford. E ceva colosal cu tot felul de sali, apartamente,baruri si restaurante ca sa nu mai spun de loje private, unele cu loc de joaca pentru copii. Era sa uit, au chiar si o loja doar pentru copii desupra uneia dintre peluze, o sala imensa cu jocuri de ultima generatie, mini porti de fotbal si un bar pt copii. E ceva fenomenal. Dar ce la mai frumos e pe stadion...e ceva de vis...iar gazonul impecabil. Am vizitat si vestiarul jucatorilor, am stat pe banca unde se schimba Michael Owen iar pe teren am stat pe scaunul lui Kevin Keegan (managerul echipei). A fost o experienta placuta iar acum abia astept sa am duc la meci pe 5 mai, Newcastle - Chelsea. Am loc la 3 metrii de teren, cred ca va fi ceva frumos, abia astept. Poate ma vedeti la tv daca il transmite Eurosport. Stau la unul dintre cornere ca doar acolo am putut sa iau bilet.

Dupa turul de stadion am fost in al doilea mall ca marime din europa unde mi-am pierdut toata ziua. E urias. Cam asta am facut azi iar zilele trecute a fost ceva de genul training, mancat in oras si acasa. Au astia o gramada de All you can eat super ieftine si bune. Cam atat pt azi. daca mai fac ceva interesant va spun :P.


PS: Am luat in sfarsit Monopoly pentru Pytyku asa ca sa nu va mai aud cu "si Monopoly lu Pytyku?" :)))))))) I pup u ma frends

2 comentarii:

lolllloloolololloool spunea...

asa asa...pai si cum ramane cu pozele? k vreau sa-l vad si sa fiu sigur

Unknown spunea...

TRe' sa recunosti ca e mai tyare ticoul de IKEA!