duminică, 13 aprilie 2008

O tura prin Londra



Ma frends hau zgudu iu du......hai ca am dat si o tura prin centrul Londrei, pe la Westminster Abey si Trafalgar Square, am vazut si London Eye....ce sa zic e frumos,sincer....iar la capitolul curatenie nici acum nu imi vine sa cred, parca astia nu au praf asa e de curat...am pus mana pe o balustrada de piatra de pe marginea Tamisei si nu m-am murdarit, am dat cu degetul pe jos si nu m-am murdarit...e incredibil asa ceva.....oricum mi-am mai schimbat putin parerea despre Londra....e impunatoare prin arhitectura veche....chiar si la metrou....e vechi dar daca il privesti mai atent e frumos...si au un sistem de metrou de te doare capul.....jumatate din statie e in tunel cealalta are lumina de afara dar e un perete inalt rau pana sus....sincer o sa fac poze sa va arat (desi nu am voie la metrou ca era sa imi iau amenda azi ca am vrut sa pozez harta metroului pt ca in colt era sigla IKEA :)))))) pentru ca in cuvinte nu pot sa exprim. Ce imi pare rau e ca nu am putut intra in curtea Buckingham Palace pentru ca era regina acasa...dar poate cu alta ocazie cine stie. Si ca sa nu ziceti ca sunt rau va pun si doua poze. V-am pupat si ne mai auzim......mai comentati si voi ceva ca ne suparam :P

Un comentariu:

lolllloloolololloool spunea...

auzi ma...singurele poze care as vrea sa le vad sunt cu tine intr-un magazin cumparandu-mi monopoly :D. hai ca sunt in programul de munca

P.S. sa nu te intorci fara...:D