luni, 5 mai 2008

Newcastle - Chelsea




Ma frends.....long time no see. Nu am facut mai nimic interesant in zilele ce au trecut si de aceea nu am scris nimic. Dar azi am fost la meci....wow.....wow....wow.....ce atmosfera, ce spectacol, ce catece...ce....................si lista poate continua.....a meritat fiecare penny pe care l-am platit pentru a ajunge sa vad un meci de Premier League. E ceva fenomenal, de la suporteri pana la meciul in sine...de cand ajungi aproape de stadion si se aud cantece, sa vezi cum suporterii celor doua echipe stau in pub rad si beau bere (nu sunt rivale echipele ca altfel....). Credeti-ma, merita sa vezi un meci de acest fel pe viu....macar o data pe an. Civilizatie de nu se poate...am intrat cu bere pe stadion, LA STICLA.....arbitrul de tusa dinspre mine a arbitrat execrabil, a luat cateva decizii furt pe fata....lumea dora l-a injurat si fluierat, nimeni nu a aruncat cu nimic desi aveau brichete, sticle, cutii, monezi...nimeni nu a aruncat. As scrie ore intreci despre meci dar inca nu imi gasesc cuvintele, sunt inca in stare de soc......FENOMENAL.

Niciun comentariu: