marți, 1 aprilie 2008

Prima zi "fara" IKEA

Azi e prima zi de cand eu nu mai lucrez la IKEA.......tare ciudat ma simt...deja imi e dor de o pauza, sa sune dect-ul cand imi e tigara mai buna, sa fac glume cu ai mei colegi, sa vina bidoanele cu apa cand eu sunt la masa si cate alte chestii care ma enervau sau nu dar acum imi lipsesc.....mi-e dor de atmosfera de acolo si de colegii mei!

Hehe, tocmai a sunt telefonul......era Cristina, colega mea de birou, vroia sa stie cand trec sa le fac o vizita! Cred ca ma duc maine pe acolo, chiar daca DN-ul e inchis ca vezi Doamne e mare summit NATO.....HAPCIU (ma iertati, sunt alergic la vrajeala). Cu tot cu summitul NATO eu tot ma duc.....mi-e dor de IKEA si gata.

Ma frends (asa scriu eu desi nu e corect dar imi place mie)...deci cum spuneam.....Ma frends, I pup you pa

Niciun comentariu: