miercuri, 17 septembrie 2008

Asa ca de ziua mea

Mai nene, cum se face ca de ziua mea stau in pat cu laptocu in brate!? Pai cum sa se faca, pasionat de avioane cum ma stiti am fost sambata la Otopeni sa fac si eu poze la avioane si sa le aud motoarele cu torc la aterizare. Auzul mi-a fost delectat cu cateva sunete superbe, unele cauzate si de plafonul care era foarte jos dar si de tipul avionului posesor de motor frumos cantator (mooooaaaaa in ce rime vorbesc :) ). Dar pe langa acest zumzet mai pe dupa-amiaza s-a pus pe un vant rece de numa si eu in loc sa plec am mai fotografiat cateva avioane si uite asa ma tresesc eu duminica cu o incercare de raceala dar zic "Las ca iau un modafen sa ii pun capac din start!". Se pare ca modafenul nu si-a facut efectul pt ca Luni dimineata m-am trezit cu febra si o durere in gat de numa numa. Febra a fost mare, a urcat pana la 40.4 de imi fierbeau ochii, durerea in gat pe masura si uite asa stau eu acasa de trei zile in pat. Acum imi e mai bine, febra nu mai e dar durere in gat cat cuprinde. Dar hai sa vedeti pt ce am racit eu :P si va dau si un bonus, o poza facuta in alta excursie de fotografiat avioane. Enjoy!


2 comentarii:

Flori spunea...

Specifica de cine e facuta ultima poza, da? Drepturi de autor!!!

roxitza spunea...

ai fost in angel of the north?ast rsp conacroxana@yahoo.com